Kusinbarnets dop

Idag är det dags för mitt lilla söta kusinbarns dop. Ska bli kul. Inte sett henne på nästan en månad heller coh alla säger hon blivit så stor :) Hon är ju så underbart söt lilla Emelie. Kul att det bara är Emelie som ska döpas, så de slipper ha med nån annan. Sen ska vi vidare på efter fika och sånt.

Brorsan är här nu också, kom i går kväll, det ska bli massvis med kul att träffa han. Tror verkligen min kusin kommer bli glad, för hon var lite besviken att han inte kunde komma först, och nu vet hon inget :) Broder har inte ens sett Emelie ännu.

Nej nu ska jag slänga i mig lite frukost sne blir det duschen och leta upp nånting att ha på mig. Packa ned arbetskläder också, åker direkt till jobbet i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0