Ljuvliga slappa Lördag

Vaknade inte förens vid 11, men då var det slut sovit för min del. En viss mr Kisse skulle leka med mitt halsband och rev mig på halsen som bara den. ajaj!
Upp ur sängen och ned i soffan, så långt kom jag. Fick frukost serverad.
Resten av dagen spenderade vi halvsovandes i en var sin soffa. Snacka om snygg syn, två bakfulla fräscha människor :P Stackars Peter, haha! Såg på fredagens Idol och en massa annan skit på tv:n.
 
Idol var rätt kul, inte stet det end enda fredag efter uttagningarna typ. Trodde inte Marie var så sjukt duktig på att sjunga!

Sen var det dags att bege mig hemåt för att göra mig lite fräsch med dusch osv. Slängde snabbt i mig lite käk o åkte iväg till jobbet. Segt som bara den första timmarna, men hann med en hel del innan det började rulla in folk. Annars var det en helt sjuk kväll. Folk slet i min arm för att få hänga in jacka. Hur i helvete ska jag kunna hjälpa nån då? :P Åh, jag var lagomt arg! Sen alla idioter som står o skriker mitt namn, i går var jag riktigt bra på att ignorera verkligen allihop! Annar gillar ajg mitt jobb som fan :)
Kom inte därifrån förrens vid 03.30 då vi alla som vanligt köar för att få räkna kassorna.
Hann knappt lägga mig i sängen förens jag somnade riktigt gött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0