Måndag.. igen

Ja, måndag och fredag konstant ju. Vart tar dagarna där emellan vägen? Kan verkligen inte förstå det!

Promenad i morse, sen träning. Spinning och Core. Skrattade mig igenom hela spinning passet. Han som hade det idga var riktigt bra. Dock blev det lite väl mycket flams och trams, men det var ändå kul :) Var lika full i skratt sedan efteråt på coren så orkade knappt med nått där :P

Annars inte gjort så mycket, legat i soffan hos Annicka och halv slumrat lite. Inte velat gjort så mycket annat då det blåst svin kallt ute :(

Varit en snabbis på bergvik och letat efter att par jazzbyxor. Japp sånna där fula man hade när man var mindre, men det är ju sjukt goa att träna i. Hittade ett par på H&M som förmodligen blir mina i morgon, dock ej sådana ajg letade efter.
Skyndade mig igenom Maxi också för att få med mig some food home. Var tydligen behövligt.

Nu ska jag lägga mig i soffan med min naturgodis påse och bara glo tills det är dags att sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0