Min romantiska sötnos

I går när äslklingen skulle gå hem från mitt jobb, så sa han att ajg skulle få en överraskning till veckan. Åh vad nyfiken jag blev!
Sen så när jag kom hem låg det ett sött kort på golvet mitt i hallen, med världens sötaste text. Åh, han är så söt älsklingen. Blev helt rörd så jag stod och grina för mig själv lite tyst i natt innan jag kröp ned bredvid han i sängen..

Åh, jag är så lycklig att vi har varandra. Kompleterar varandra så bra, och vi är det bästa vi har :D
Andreas, jag älskar dig!

Nu undrar jag fruktansvärt mycket vad överraskningen till veckna är för något!? ;)

(kommer ev. bild senare)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad härligt, du får skriva sen vad det var. Hur länge har ni vart tillsammans?

2007-11-10 @ 12:01:53
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se
Postat av: Johanna

Cissi: Ah det ska jag göra bara jag får den ;) hihi, är såå nyfiken.
Vi har varit tillsammans i 5år snart :D

2007-11-10 @ 12:05:53
URL: http://johannadali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0