Mys söndag

Åkte till video affären och hyrde film när jag åkte från mormor. Flyboys har ajg för mig den heter. Nån typ Pearl Harbor liknande för män, som det står på fodralet :P
Sen blev det till Ica o köpte naturcaandy for me and chips och dipp to my darling. Oja, jag är en nyttig människa, eller försöker vara lite nyttigare. Nötter är ju bra för kropp o själ, det säger Anna Skipper (om ni frågar mig!)

Såg på Ensam mamma söker förut. Det blev som jag ville, det blidde en kille ;P Nje men allvarligt, det blev det ju. Till det fixade vi oss käk, eller våran granne till pizzeria fixa oss lite käka. Kycklingrullen var minst lika god som på romstad, vilket ajg inte trodde gick att vara..

Nej, nu måste vi se filmen så jag får sova snart, känner jag mig själv rätt så lär jag inte orka se hela filmen heller, sover förmodligen innan kl 22.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0