Och i Stockholm befinner jag mig..

Var inte direkt pigg och glad när klockan ringde 07.00 i morse. Stängde va båda klockorna och somnade om i 20 min. Sen fick det bli panik duscha och slänga ned sista sakerna i väskan innan det var dags att åka.
Väl på stationen var jag 2 min innan avgång, kände mig något stressad när jag skulle hämta ut biljetten innan också. Men jag är alltid ute i sista minut när det väl gäller, men hinner också alltid :) 08.20 prick klev ajg på tåget som skulle ta mig hit till Stockholm.
Resan var rätt seg, spciellt då batterierna i mobilen höll på att dö vilket gjorde att ajg inte kunde lyssna på musik me rän 45 min. Försökte läsa och lösa korsord, men blev snabbt uttråkad.
Första gången någonsin som jag åker tåg och det blir en kontroll, fick tom visa leg på tåget. Haha :P

Aja väl framme mötte Pappa upp mig snabbt för att ge mig SL-kortet. Tog tunnelbanan hem till Farmor där jag befinner mig just nu. Käkat matt och sovit en sväng, så rolig är jag.. Men hin är väll van hon också, stackare!

Väntar på att pappa ska sluta och komma hit. Så tänkte så länge gå ned till köpcentrat här och se om jag kan finna mig nått roligt..

Ikväll blir det lugnt, ska faktids för en gångs skull se på Idol hade jag tänkt mig. SKönt med en ledig fredag! Bloggar nog från Pappa den där det lär gå liiiite fortare, inte var dag man sitter på modem med en 15 tums fet skärm. haha

Hej hopp så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0