P-böter

Var upp till kyrkogården förrut och satte en krans på farfars grav och gjorde det fint :) Gick upp ohc tände ljus hos morfar också. Usch vad man saknar dem när man är där! Annars också, men känns så himla mycket när man är där.

Åkte till mami och fick mig godaste laxen ever, hjälte dem med datorn och kikade kameran de införskaffat. Fick mig på köpet en p-bot på 200:- Jippie vad kul! Trodde inte de var så noga borta hos dem, det är det aldrig. Men jo visst idag bara för jag hade noll kronor på mig så ;P Blev lagomt glad. snälla mami skulle ta den åt mig, tack! Men ändå, kändes lagomt onödigt.

Så det har inte blivit nån shoppping för min del idag. Fick mig en p-bot och dåligt samvete över ciggen istället! Bra dag idag.

Ska iväg o hämta Annicka om en stund, sen skjuta ned henne till stan igen. Ffter det blir det hem o göra mig i ordning för att själv bege mig ned på afterwork med älsklingen, tobben, kristin m.fl. Hoppas på en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0