Rökfri dag nr 4

Idag är det kämpigt, är så nära till tårar just nu att det finns inte. men känner mig stolt som fan ock vill verkligen behålla den här känslan! Är förvånansvärt possitivt överraskad ändå över hur bra det har gått för min del.

Inte ens tagit till godis som jag trodde jag skulle göra. Så bara i morgon kvar sen får jag käka på Lördag. Duktiga mig!

Har även kommit på att jag ska försöka spara 100 - 150:- i veckan i en bruk. Vilket blir mellan 5200 - 7800:- på ett år. Alltså istället för att köpa ciggaretter, det kommer kännas otroligt bra att se den burken växa. Åh, nu får jag bara possitiva tankar igen!

I morgon ska jag shoppa, bara lite, som belöning för att jag varit så duktig och orkat hålla mig med båda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0