Sköna fredag morgon

Vaknade för typ 30 min sne när älsklingen åkte. Snacka om att det var kallt då, sovit med fönstret öppet och ute ligger det pyttelite under nollan, dock är det gör soligt. Det är extra skönt att slänga på sig även älsklingens varma sköna täcke så här en halv kylig morgon ;)

Ska lägga mig och kolla Grey´s från förra veckan nu. sen är det fullt upp hela dagen. Känns som att jag har hundra saker att hinna med idag innan vi ska ut. Och det har jag visserligen, tyvärr lite mer än jag hinner med förmodligen.

Ikväll ska vi iaf på afterworken på BMB. Känns som att det komnmer bli en hel del folk. Ska bli kul att komma ut. Var längesen jag var ute på krogen, blir dock rätt lugnt för min del, orkar inte slösa bort hela morgon dagen på att vara bakis!

God Morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0