Sköna söndag

Söndagar är riktigt sköna. För det första eftersom jag vet att jag verkligen är ledig. För det andra så vet jag att ajg är ledig minst 2 dagar till, och för det tredje söndagar är ju alltid söndagar.

Hur som haver så vaknade jag alldelses för sent idag enligt min mening, trodde inte klockan var med än typ 09.00, men ack så fel jag tog mig. Åkte direkt till mormor för att käka och umgås en stund med broder innan han återvände till Sthlm. Mamma och en del av släkten infann sig också. Åt massvis med pepparkakor så nu måtte jag väll ändå bli snäll till jul!? Åh nej, ingen risk säger älsklingen.

Annars spinnat, lika tråkigt som förra söndagen. Han som leder passet på söndagar gör en verkligen inge motiverad alls, men tog mig igenom det ändå.

Kom typ nyss hem från mamma, varit och bytt däck på bilen. En hel del svärord kom från både min och mammas munnar. Haha, de satt jäkliiiiigt hårt kan ajg lova. Och kallt var det också. Till slut kunde vi äntligen skratta :D

Nu blir det mackor med varm O'boy. riktigt känner hur det vattnas i munnen på mgi när jag bara tänker på det, är ju så hungrig just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0