Sol i sinne brun inne

Åkte med Annicka o tog till solariet i morse. Kände mig allt för blek och tråkig, men efteråt kändes det skönt. Ska försöka sola en gång i veckan nu fram tills balen. Ingen lust att vara en blekfis i ljus klännign mitt i vintern. Haha

Efter blev det en lång promenad. Har varit så skönt väder ute idag, nästan 13 grader redan i morse när jag gick upp vid 07.30, det är ovanligt numera. Men jag klagar inte :P
La mig sen i soffan och kollade på bonde söker fru och Top Model. Åh, vilket härligt program är inte "Bonde" egentligen. Karl-Petter är ju bara för skön, kanske beror mycket på att han är värmlänning, men ändå. SKrattar så gott med dem alla!

Har verkligen försökt hålla mig någorlunda sysselsatt hela dagen idag. Tanken på rökning har tyvärr inte släppt min hjärna en sekund, men som ni vet har det gått bra ändå :)

Blev även en snabbis ut till begrvik för att leta presentkort, men det lyckades vi inge bra med.

Nu på kvällen blev det en sväng till Lovisa med Mallan. Kul att äntligen få se hur Lovisa o Lunkan bor. Var ju i slutet av sommaren som de flyttade, men verkligen aldrig passat att komma dit. Var så fint så. Och nice att träffa Lova o Malla.

Nu ska jag se på Prison break med min Honing, vi är snart ikapp.

Natti Natti!

image232

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0