Soliga söndag

Hittills har jag hunnit avverkat en promenad på skutis med Annicka. Så jäkla gött väder ute. Solen skiner och det är typ 6 grader varmt. Det är trots allt 4 November liksom.

Frukost har jag fått i mig och nu är det dags att hoppa in i duschen. Tänkte åka till mormor sen och ta med mig balklänningen så hon kan kolla på den. Måste även lämna in den på "kem" så den blir helt fin.

I kväll har jag beslutat att det blir slapp kväll i soffan med lite godis och mys. Inte käkat knappt en enda godis bit på hela veckna me rän några nonstop's, så idag är jag värd det. Första kvällen på hela veckan som ajg coh älsklingen är hemma båda två också.

Först är det handling, så vi har nått gott o mat,  som gäller och fotbollsträning för honing.

Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0