Söndag, jobb, kvällspromenix och vinterjacka invigning

Usch, var inte alls skönt att kliva ur sängen vid 10.00 i morse. Var bara trött och frusen, ville helst av allt ligga kvar och sova. Men tog mig till jobbet och orkade mig igenom de där timmarna mellan 11.00 - 16.30 typ. Anna, Helen och Elena var minst sagt lika trötta och slitna som jag. Man är inte van att behöva åka o jobba på söndagar då vi slutar så sent på lördags nätterna liksom.
Men vi roade oss så gott det gick, käka pepparkaksgodis, klubbor och fick underbart god mat, så egentligen gick det ingen nöd på oss.

Tänkte åka o träna när jag slutade, men ville hellre umgås med älsklingen, så vi åkte till Bergvik och käka McDonalds och bytte mina träningsbyxer till ett par andra.
Sen åkte jag hem och älsklingen på träning, lyckades självklart somna en sväng i soffan.

Men nu har vi ganska nyligen varit ute på en skön härlig kvällpromenad runt området. Så mysigt nu när vi fick lite snö igår kväll, som dock bara är mer frost och is nu, men ändå :)
Fick leta fram vinterjackan och inviga den för denna vintern. Dock hängde jag tillbaka den då det känns lite för tidigt ännu att ha den framme, i allafall på dagarna..


   
Me, We and He with the big H!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0