Storebror

Äntligen hemma från jobbet. Kvällen har dock gått relativt fort. Hunnit se de två sista Prison Break avsnitten vi har laddat ner. Hoppas älsklingen kan fixa fler under helgen, det är ju såååå spännande. Jag som trodde denna säsongen skulle vara bajs :P

Imorgon kommer förhoppningsvis mí hermano till stan. Ska bli riktigt kul, vi har inte setts sen i sommras om jag minns det hela rätt. Vi ses med andra ord alldeles för sällan. Men vi hinnetr vyärr aldrig passa in att ses, inte när jag är i sthlm ens. Tråkigt men sant. Så det är riktigt uppskattat att han kommer hit över helgen faktids. Sen ses vi ju redan nästa helg igen :) Synd att jag jobbar hela helgen bara. Men ska ju på dop på lördag så, får försöka ta all min lediga tid till att umgås!

Nu ska jag sova, tänkte försöka sova bort den sista träningsverken som inte blivit bättre av träningen idag :P haha. Får se hur det går i morgon.

Natti, Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0