Tji för vila i soffan

Tänkte att jag efter träningen skulle åka både till mormor och stan. Men det blev snabbt ändrade planer då det riktigt värker i benen. Så tänkte lägga mig här i soffan och slöa tills det är dags för att göra nått annat. Tänkte mig första onsdags kvällen hemma i soffan på hur länge som helst, men tji vad jag fick mig. Blir jobb för min del, både idag och i morgon, utöver fre o lör. Känns lite segt att behöva dra mig ur soffan, men vad gör man inte. Får ladda upp med filmer och åka dit..
Tyvärr innebär detta ytterligare en vecka som ajg och älsklingen knappt ses nått alls. Fan vad booring det är!

Ligger o kollar på Cityakuten nu, tänkte hinna med ett avsnitt av Prison Break innan jag åker till jobbet, måsta försöka komma ikapp dit älsklingen är så vi kan se de han inte sett tillsammans :)

image247

Förmodligen bästa grejen vi införskaffat till jobbet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0