Träning al day long

Har tränat hela dagen känns dte som. Morgon promenad i morse, spinning på dagen o sen gick jag massa till. Avslutade det hela efter att ah varit hem o duschat o blivit fräsch, med att gå till Annicka och få mig food. Älsklingen kom nyss och hämtade mig. Ska sätta Grey's och Bonde på inspelning nu, sne bär dte va till jobbet..

Köpte träningskort idag. Dock ett för bara 3 veckor så ajg får testa, sen får jag se. Men som det känns nu vill jag verkligen fortsätta. Perfekta tider passen ligger på.. iaf. spinningen, dock ej dans passen :( Sen att spinningen bara är 30 och 45 min är gött, för då ger man ju allt hela tiden typ och ajg blir mer motiverad till tt träna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0