Uppe med tuppen idag

Tänkte att det var lika bra jag går upp före älsklingen för en gångs skull så blir han glad sen när han vaknar :) Haha, nej så är inte fallet. Vaknade 06.50 och kunde inte somna om, så tog med datorn och ligger nu soffan och ska fortsätta se på Prison break som jag såg i går på jobbet.

Tur var det att älsklingen ville se på fotbollen så jag kunde ta med datorn och roa mig, hade annars blivit en riktigt seg kväll, då det var massa bokningar med på min lista som inte ens skulle komma. Jag som ringde in även min kusin för att det skulle komma så många på en gång..
Aja, fick i alla fall massa annat gjort då hon kunde sköta resten. En pizza paus tog vi oss också innan hon åkte hem.

Annars idag ska jag iväg och sola vid 08,00 hade jag tänkt mig, sen bort till Annicka för frulle och Promenad. Blir även Body Pump idag, får väll se hur det går då träningsvärken håller i sig, dock inte alls lika mycket som i går, vilket är grymt skönt :)
Det är väll typ det som hinns med innan jag ska i väg och jobba..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0