utrotade?

Är de gamla hederliga jazzbyxerna utrotade? Finner de inte nånstans i hela jäkla stan. Tråkigt tråkigt. HIttade dokc ett par på H&M igår, så de fick det bli idag i stället. Dock är det ej sådana jag letat efter, men får kolla i sthlm på fredag :)

Hittade heller inga örhängen till mitt halsband så får ta det jag ahde på min bal, blir minst lika fint det. Blir heller ingen frisör, ska göra mig iordning själv. Lockar håret och löpte ett diadem idag som jag tänkte att jag sätter i. bara hoppas att det blir bra nu också. Det är ju trots allt inte min bal så :P

Nu ska jag slänga på mig träningskläderna, åka och hämta upp Sara sne iväg till henne jobb och bli lite starkare. Pfft, eller mja.. försöka i alla fall ;)
Senare blir det en promenad med Annicka ev. Beror lite på hur länge ajg blir kvar hos Sara.

Kvällen ska jag tillbringa till att bara ligga i soffan med älsklingen. Kanske börja små packa lite så jag inte glömmer nått tills jag åker till Pappa på Torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0