Bakis dag

Började dagen med att förflytta mig från sängen till soffan med både kudde och täcke. Slängde snabbt i ordning frukost och myste. Var riktigt skönt att se hur dåligt väder det var ute på förmiddagen att det bara var grått och trist, slapp jag just då ha ångest att jag inte orkdade mig ut.
Lite senare på dagen blev det faktids en promenad med Annicka. Fick mig även Spaghetti och qournfärs, mycket mumsigt. Det var riktigt uppfriskande att komma ut och få frisk luft.

Var ut till bergvik en sväng och letade klär till henne. Hittade en del, men det blev även en snabbis in till mitticity för att kompletera det sista.

Nu har jag degat ännu mer i soffan, sovit en liten sväng. Ska strax gå in o lägge mig.. se på några PB avsnitt hade jag tänkt. Hoppas vara med i form i morgon igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0