Bal förberedelser

Ja, den 1:a december är det Bal för min del. trodde ju inte att ajg skulle kunna följa med. Men min bror vill ajg ska med så han har fixat en biljett åt mig nu. Ska bli så himla kul :D Massa Juridik människor och så vidare. Inte riktigt fattat vad det är bal för, men tror dte är nått att de fyller 100år.

Idag ringde i allafall brorsan och sa att han hade fixat nån som kan göra håruppsättningen samma dag. Skönt då slipper jag tänka på det. Ska följa med hans tjejkompisar till nån som är frisör tydligen. Fattade inte riktigt, men det blir nog bra.

Sen är det bara en ny sjal, även skor om jag hittar, så är jag redo inför balen. Känns lite tråkigt att min balklänning är så ljus nu när dte är en vinter bal, men ändå, det är ju en balklänning i alla fall :)
Klänningen ska mormor hjälpa mig att sy in också, då den sedan förra året har blivit förstor. Får se om ajg bara sätter på axelbanden och fixar det så, eller om vi syr in den. Får se vad mormor säger blir bäst.



bal-frilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0