Brandövning

Nu ska jag börja göra mig i ordning. Om 2h ska jag vara på jobbet, då det är dags för Brandövning. Egentligen är det personalfest med de slängde in brandövningen till att börja med. Ska bli riktigt kul att se vad vi ska få göra. Jag och Kristin ska försöka få vara statister så vi får bli räddade av snygga heta brandmän :P haha
Nej då, men det är kul att brandmännen inte vet vart de ska heller, utan de vet bara att de har övning idag.

Efter övningen bjuds det på mat, lekar och dyl. Vet redan innan hur kvällen kommer sluta, brukar bli på samma sätt varje gång ;) haha Ska bli riktigt kul,. Inte haft p-fest sen i april, det är för längesen för att vara mitt jobb :P

image230

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0