Dagarna rinner iväg

Ja herregud, hinner knappt med en dag förens det är en ny.

Igår hann ajg med lite me rän vanligt. Åkte till Annicka o lämna bilen, tog promenaden innan jag fattade tag i min cykel och återvände hemåt. Hem o duscha, städa och plocka lite grann. Åkte till Vålberg med LInda för att lämna tillbaka Krikkes bil, sne tu till bergvik. Där blev det lite shopping.. eller två Klänningar iaf. En grå och en svart :)
Sen åkte vi till stan o mötte Elena. Jag orkade inte med stan värst länge så jag gick till jobbet, där det var lite smått oordning, tur jag gick dit tidigare.
Annars gick kvällen bra. De som var där o körde Beatles låtar var riktigt bra. Varmt som satan i den lokalen bara, inte så konstigt när dte var slut sålt...
Vi fick hoppa in och leka lite alltiallo i går då det fattades folk. Pfft, glad att ajg jobbar i Garderoben och inte som barback, fy fan ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0