Fik med brudarna

Nyss duschat och gjort mig ren o fräsch. Varit ute och gått, innan ens hälften kände jag av höften. men det gick ändå, inga såna plågor som i Onsdags iallafall, och det är ju riktigt skönt :) Sen strålar solen idag, vilket gör att amn inte kan gnälla o tycka synd om sig själv.

När jag kom hem var det tomt här hemma, älsklingen har gett sig av till Oslo. usch, jag gillar verkligen inte att vara själv. Tur jag har sysselsättning hela helgen :) hihi

Ska ned till stan snart och möta brudarna. Ska bli nice, inte träffat jonna på nästan 1 månad, skandal faktids! men vi jobbar ju olika jämt så :/
Ska även byta en klänning jag köpte i Stockholm då det är lite stor, och ska ju faktids ha den i kväll då det vankas p-fest.

Nej nu är det bråttom, ska mötas om 20 min och ajg är inte klar ännu. Bjuder på mig och mimmi i somras ni kan njuta av så länge..

image156


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0