Fik och lek med tjejor

Ja, sent om sider blev det en fika, självklart på jobbet, med Jimmy. Trevligt, satt bara o prata om allt och inget. Var även in och hälsade på Emma typ massa gånger på hennes jobb :D Hann även skvallra en del med min jöbb kompiiis Jenny. Mormor och moster var med en snabbis på stan, övertala självklart mormor att köpa sig nya skor/stövlar. Alltid bra att ha, hihi :)
Köpte även present till min kusin som fyller år på torsdag. Skäms på mig då jag dock ej vet vad gammal han blir. Tror det är typ 14år. Det spörs, kan ju tyvärr ej vara med och fira han.

Blev en sväng till Malin sen nu på kvällen. Lovisa o Malin va där med. Lekit massa med Malins nya söta kissunge, då hon inte fick behålla den andra. Nån som kom på att de saknade han. Stackare. Men denna var minst lika söt, så jäkla liten o go. Legat i min famn o sovit lite..

Nu ska jag se på du blir vad du äter, och efter dte är det dags att krypa till kojs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0