Härliga höst dag

Vaknade tidigare än vanligt idag av att solen sken. Skulle ju ändå upp inte allt för sent eftersom ajg varit iväg och hämtat Annicka och hennes två vänner vid Arlanda Bussen. Bruna och fräscha var de, fusk. Sen hade de mage att gnälla över kylan när de varit nere i massvis med värme en vecka. haha!
Skjutsa hem dem, och fick mig på köpet göra iordning frukost, tack för det..

Nu ska jag om 1h iväg o möta Johanna, cykla ned till stan för att ta en fika med Emma och Fält. Mys med lite tjej fika, var ett tagsedan. Typ 2 veckor eller så :P

I erftermiddag ska jag träffa Bratt, längtat som bara den. Inte setts knappt nånting i sommer, hon har inte varit hemma och jag har inte kommit mig för att åka över till Nörge, tyvärr.
Men äntligen, äntligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0