Härliga morgon

Somnade som ett litet barn i går innan klockan slog 23.00. Fruktansvärt skönt! Dock resulterade det i att jag vaknade vid 06.50 typ när älsklingen skulle upp och iväg till jobbet. det var mindre kul, hade gärna sovit en timme till. Men åh andra sidan så är jag väll lika trött ikväll igen, och det är ju bra :)

Så idag blir det promenad gånger två igen. Ska bort till Annicka strax bara jag orkar mig ur sängen, riktigt varmt och skönt här ju :P
Sen lovade jag ida att följa med till skutis vid 11, ändå inge bättre för mig ju..

I kväll blir det lek med lovisa och Malin. Ska äntligen få se hur Lovisa bor, var ju ett par månader hon flyttade, men det hart tyvärr aldrig passat att jag kunnat komma dit. Helt sjukt, eftersom vi bor typ 2-3km från varandra :P

Men God Morgon iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0