Helgen som gått

Fredag: P-festen hor Mirja var riktigt lyckad. Var många av brudarna och alkohol och karaoke i samband, blev som alltid lyckat. Många skratt och avslöjanden under kvällen. Vad akn man annars begära av de bästa arbetkamraterna? Så skönt gäng :)

Lördag: Vaknade och mådde som jag förtjänade. Åkte bort till Annicka eftersom vi skulle gå o hämta hennes bil hos Mirja. men slutade med att vi somna i var sin soffa, som alltid :P Helen ringde och väkte mig, åkt med henne o hämtade den senare. Var riktigt skönt att bara få ligga i "offan" och vara bakis. Hade inte mycket ork till annat faktids.

En fin väntan på kycklingrullen innan jobbet blev det i alla fall.. efter de att jag ringde tog det 45 min innan jag fick den, vilket resulterade i att mian planer inför jobbet sprack. Men det gick an att jobba hela kvällen, dock var alla lika trötta, bakfulla och slitna. Men Jag, Anna och helen hade vårat lilla roliga hos oss. Annas lekar livar upp stämingen jämt :D

Söndag: Jenny min sköna kollega från melkers ringde och väckte mig tidigt, var dags att åka ned till stan och fika. Sprang även in och hälsade på Natahlie den stackaren som fick jobba helt själv i går.

Åkte sne till moster med mormor. Käka chokladpudding, evigheter sen jag åt det. Kusin ahde gjort och var där med göbben o lilla Emelie :) Var ju även tvungen att kika då Moster o hennes man håller på att göra om sin hall.. blev riktigt nice.

Sen ringde mamma på kvällen o fråga om ajg ville ha Tacos. Det säger man väll aldrig nej till? Eller färdig lagad mat över huvudtaget ju, så åkte dit och myste med dem en sväng. 
Älsklingen ringde äntligen vid typ 21.30, då entrade han Karlstad och sin mammi. Så åkte bort till Annicka o Peter för att plocka upp han, såg klart nån film o sne hem o slocknade direkt. 

Extrem skönt att sova i natt när älsklingen är hemma igen. Då sover jag allra bäst. fast har varit helt ok under helgen också att ah hela sängen för sig själv. Och absolut det bästa.. dubbla täcken! :D haha 

image223
Jag och jessica "sjunger"..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0