Helgs uppdatering

Har inte hunnit blogga nått pga jobb. Torsdags kvällens jobb var rogivande. Mycket lugnt och jag såg ytterligare 2 filmer. Skönt att få betalt för att se på film tycker jag!

I fredags tänkte jag sova ut länge, länge. Men vaknade klarvaken vid 07.45, så följde med Annicka o soal vid 08.00 i stället. Köpte nytt solkort. No more solning på badhuset.

Blev en skön promenad i kylan med Ida senare ute på skutis. Förmodligen sista gången man lär gå där ute för i år. tråkigt nog. Så himla göt spår att gå i där annars.

Var runt med älsklingen hela eftermiddagen och tittade på bilar. Slutar förmodligen med en Volvo V50 eller en Audi A4. Hittade några som vi fastnade för och en som vi fastnade lite me för båda två :) Men vi får se, ska kolla runt en massa mer innan vi bestämmer oss.

På kvällen var det dags för jobb igen. Fick dock börja 2h senare än tänkt, skönt. Men kvällen var relativt lugn och det gillade vi alla tre. Sofia och Kristin var inte heller direkt igång för att jobba.

I går Lördag jobbade jag först på melkers mellan 09.00 - 17.00. Massvis att göra och stress från kl 12.00 tills vi stängde. Hur mycket folk som helst och vi hann knappt med. men det gick hur bra som helst ändå. Jag och Nathalie kände oss riktigt nöjda och belåtna när vi städat och fick gå hem. Hem och hem, jag fick snällt lalla vidare till nästa jobb där jag började 17.30. Kvällen rullade på bra och det var rätt okej, skönt när man fick springa o röra på sig hela tiden. Kände av smärtan i benen så fort jag stod still. Kändes riktigt skönt när vi slutade vid 03.00 och jag hade jobbat i nästan 18h knappt utan rast och absolut inte suttit ned nästan en enda gång.

Idag känns det i kroppen att jag sprang runt som en galning igår, men det är skön smärsta,. om det nu finns nån sådan :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0