Jag gillar mitt jobb

Promenad i går som vanligt, sen blev det inte många mer knop gjorda. Kolla mest på tv.. känner att mitt liv börjar komma in i sånna här tråkiga banor som det var för ett tag sedan, inte bra alls! Kände inte för att göra något speciellt då jag trodde jag skulle börja jobba kl 16.00, vilket visade sig vara kl 17.30 :/ men så är det ibland.
Var hos mormor en sväng o töla.

Jobba gick fint, lite segt, men jag gillar't. Sofia var in och underhöll mig lite, vilket resulterade i att jag ska jobba även idag :) Gör absolut ingenting nu när vi skaffat så vi akn se på film hela tiden. Inte illa att sitta o se på film  o få betalt! Jag klagar inte. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0