Kyligt

Trotts att det är ca 3-4 grader varmare ute idag än det var i går, så kändes dagens promenad mycket kallare. Visserligen gick vi inte lika fort, men ändå. Sara tyckte dock inte alls det var kallt.. hmm? Kontig människa hon :P

När vi var klara o Sara skulle gå in till sig och jag till mormor för att hämta min cykel mötte jag Ingela, Ida och Emelie. Så följde med dem på en liten runda också, måste ju titta o njuta av det lilla söta kusinbarnet. Stolta moster Ida skulle självklart dra vagnen.. haha.

Känner dock nu att jag skulle ha skippat den sista rondan. Kände redan när vi började gå att jag hade ont i höften, vilket ledde till att det blev mycket värre. Konstigt, inte kännt nått på flera veckor nu, sne idag helt plötsligt har jag så ont att jag knappt kan gå. Inte bra att jag fortsätter gå då. Känns som att ajg skulle behöva kolla upp vad det är, men det borde ju gå över nångång i livet ändå.. eller hur?
Jag är inte direkt en sån där som springer till doktorn för minsta lilla liksom.

Nej nu ska jag försöka få ihop ett litet inlägg om Sthlm, sne måste det duschas innan ajg fryser ihjäl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0