Måndag 1 oktober

Kul att en ny höst månad börjar på en måndag. Idag börjar hösten på allvar för min del. 1 Oktober innebär verkligen höst.

Gick till badhuset imorse och solade sne promenerade jag hem. Smarta ajg gjorde två flugor i en smäll, som man brukar säga. Vaknade så tidigt, redan 07.00 när älsklingen skulle upp, och försöka somna om var inte ens att tänka på..

Tänkte åka till mormor strax o hjälpa henne käka upp resterna från igår, på så sätt slipper jag också laga mat. Jag är ju bara alltför smart ibland.
Inväntar även att en vän ska ringa så vi kan åka ned till stan o fika.

De ringde från Branäs nyss och frågade om jag fortfarande var intresserad av jobb, skulle få komma på intervju. Men fan ajg blev så ställd och glömde totalt bort att jag sökt jobb där så jag sa nej. Haha, smart Johanna! Men åh, andra sidan ringde mamma förrut o tala om den väldigt rolig och possitiv sak. Så får hoppas på att det hjälper till lite istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0