Mys med älsklingen och Martin Beck

Åh, dumma blogg.se som krånglar åter igen.

Har sett på sista beck filmen men älsklingen ikväll. Bra att ha kusin som jobbar i videobutik ju, skulle inte va så himlans ekonomiskt av oss annars, all film som vi lånar :P
Den var i allafall bra, tråkigt dock att det var den sista. Kommer sakna Gunvald!

Köpte massa chips vi skulle feta oss med, men efter det supergoda maten orkade vi inte. haha, Pyttipanna blev det idag, med ägg och rödbetor. Blev överlycklig när jag hittade kycklingpytt i frysen på Maxi, inte käkat pyttipanna på fleeeeera år ju. Smasken var det iaf.. Ytterligare en maträtt jag akn äta.

Nu ska jag gå o lägga mig o läsa, finns ingenting att se på tv på måndagar, det är tråkigt!


44359-131
En sån här önskade jag mig av älsklingen idag, innehållande tofflor jag hittat. men ajg fick inget paket. Stackars mig! :( Fast jag gillar han lika mycket för det, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0