Mys med Brattis

Fikat igår på stan var lika underhållande och mysigt som vanligt. Många goda skratt osv. Ingentring går upp mot en fika med mina tjejer. Nästan iaf! Var kul att ses när vi för en gångs skull var lediga samtidigt, iaf. vissa av oss då..
Sprang runt lite på stan, men orken att shoppa infann sig aldrig, tur det eftersom det är sthlm som gäller i morgon :D

Åkte o hämta Malin på hennes jobb, och Persson sen hem till Brattis. Kramkalas i massor och skvaller. Hade en hel del att ta igen sedan sist :P Åkte ut till IKEA för Bratt skulle på alla sätt och vis dit, men när vi väl kom dit sprang vi i princip igenom för ingen orka.. smarta!
Blev lite rännande på bregvik i stället, inhandlade två par örhängen som jag inte alls vet idga om jag vill ha, men de får väll ligga o skräpa i nån låda med allt annan skit. haha

Var skönt att komma hem på kvällen o slänga sig i soffan för att se på Desperata hemmafruar. Gick direkt in i sängen och la mgi efter det, somnade väll ca 22.15 igår. Känner mig riktigt utvilad idag faktids :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0