Onsdag hela dagen

Ja, det är sant. Idag är dte verkligen onsdag hela dagen. Jag och älsklingen skulle ut och kolla på bilar idag, emn jag ska jobba ivkäll så det hinns inte.

Min första prövning med rökningen kommer idag på så sätt. Har ju ingenting att göra på jobbet, så måste sysselsätta mgi själv hela tiden för att glömma bort det. Hemma går det helt ok, och det ska det förhoppningsvis göra på jobbet med :)

Ganska nyligen kommit hem efter promenad med sara. Små kyligt ute så dte var riktigt skönt att komma in och krypa ned i sängen igen.

Men nu är det tydligen dags att slänga mig ur sängen, byta sängkläder, duscha o sne åka ned till stan för en fiki :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0