Prövning nr 1

Var ute och gick med sara imorse. Skönt som bara den. Riktigt mysigt när det är höst sol men ändå lite kyla i luften. Gick förbi Annicka o Peter o hämta min cykel som älsklingen inte orkat ta hem. Elaking o ta mina grejer :P

Men ialla fall, nu idag komme rmin prövning nr 1. Inte tagit en cigg hittills, trots att de ligger utspridda över hela lägenheten typ. Men ska ned till stan o fika med Emma, Karin o Johanna, vilket innebär att som sgat prövning nr 1 kommer då. Hur ska jag kunna fika utan att få röka? Får se om jag orkar stå emot suget, men det borde jag. Känner inte ett dugg sug efter att få en cigg just nu.. Eller jo okej ska inte ljuga, lite känner jag, men det är ytterst lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0