Rökfri dag nr 1

Ja, idag är min första rökfria dag. Har ju betsmt mig för att idag skulle ajg sluta. Går hittills över förväntan riktigt bra, vet inte riktigt om det beror på att ajg är bakis också och inte ett dugg sugen på en ciggarett. Visst ska inte förneka att det pirrar i kroppen och jag gärna skulle vilja gå ut och ta en, men icke! Den här gången har jag faktids bestämt mig.. Får se hur det går när abstinenten komme rinom några dagar.

Tänkte även försöka mig på i samma veva nu att sluta käka godis. Eller minska på dte iaf. Äter fan sjukt mycket godis. Dte är ju sååå gott. Ett försök är det ju värt i alla fall.

Men nu ska jag gå och lägga mig och vara stolt över min första rökfria dag.

image214

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0