Slöast

Idag är jag fan ännu slöare. Inte nes tagit mig ur sängen ännu, hur kasst är inte det då? :P Åh, jag som inte gillar sånna här dagar när man spenderar mer än halva i sängen. Ibland kan det vara skönt men inte när det är sånt strålande skönt höst väder ute som det är här idag. Fast har ju faktids kollat på sista Prison Break avsnittet från säsong två nu. Så jut nu håller jag på att ladda ned de två som gått på tv:n här hemma, så jag kan börja följa med där.. lite mer spännande att vänta en vecka mellan varje avsnitt :P

Så nu ska jag faktids ta mig ur sängen, slänga på mig skorna och ta en lång skön promenad con mi mobil. Sen blir det hem o göra mig i ordning lite. Hockey med älsklingen, Tobben och hans tjej i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0