Sovandes i en skön soffa

Haha, proemenaden i morse var jobbigare än vanligt faktids. Kallt som satan och Sara och jag hände inte med Annicka ett dugg. Nej, det kändes så iaf. låg väll en halv meter bakom hela tiden. Inte likt mig, får skylla på Sara :P
Annars blev jag så slut i kroppen att jag efter frukost och en varm dusch somnade i soffan hos Annicka. Så rolig var jag, vaknade typ 15 min innan hon skulle iväg till jobbet. Men orkade inte ta mgi ur soffan utan låg kvar och somna om en stund till.

Sen åkte jag till mormor o fick mig lunch. Stuvade mackisar och kycklingkorv. Ljuvligt gott var det. Längesen vi åt det. Följde sen med Mormor och Moster på auktion. Det var segt och jag fick ont i mina "röv-ben". Men ska inte gnälla, en påse med mormors bullar gjorde susen. Fick mig även 6 kaffekoppar av mormor som var fina. behövs verkligen så vi kan rensa ur de andra kanstötta muggarna. Tack Mormor!

Nu blir det sängen strax, har börjat på Stieg Larsson - Män som hatar kvinnor, för så heter väll den första boken? Kommer faktids inte ihåg.. men tänkte jag skulle ta mig en bit i boken så fort som möjligt då jag hört att de första 60-80 sidorna kan vara lite sega..



Natti Natti för Tisdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0