Städning och Grey's

Men dumma blogg. se som knappt funkar. Skrev ett inlägg förrut och sen försvinner allt. Tack så mycket för det!

Städat en massa här hemma nu på kvällen, typ rensat garderoben, fick iaf. bort två stora papperskassar. Fick lite mer plats i garderoben, men med allt det nya inhängt är det lika trångt igen och jag har då ändå inte fått in allt. Får nog ta mig ett ryck till och verkligen slänga allt på riktigt som jag inte använder.. fast det har jag ju typ gjort. Aja skit samma, blir nog bra.

Nyss sett på Grey's och det var nästan lika bra som förra vecka. Fällde en tår eller två, kändes skönt. LÄngesen ajg gråt nu faktids, eller ja en vecka sen. Det är skönt att få gråta ut ibland, så nu vet ni det också,

Nu ska ajg lägga in resterande av kläderna, älsklingen ligger i sängen o ropar att ajg ska komma in o sova, dock inge trött ännu så får nog plocka lite till.

På återssende i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0