Tordag

Verkligen inte gjort nånting idag typ. Var ute och gick med Annicka i morse. När vi kom in och hade käjkat frulle osmnade jag med Rocco på magen, och där låg vi i nån timme.
Drömde en sjukt konstig dröm, fattade inte så mycket av den när jag vaknade, haha!

Annars kollat på hel Top Model. Åh blev så nöjd att min favvo Jenny vann tävlingen. Att nadia fick åka hem gjorde mig inte så mycket. Usch vad elak jag är, men man har väll sina favvisar och inte!?

Nu ska jag bar slöa ytterligare en timme innan det är dags att ge sig i väg till jobbet. Har idag laddat upp med Askungen och Kogänget. Känns som att det kommer bli en väldigt lång kväll..

image229

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0