2,5h jobb blev till 15h..

Igår skulle jag bara till cafét och vara med över lunchen. Satte därefter inte på mig några spciella "jobb-skor" och tog heller inte bilen eftersom jag skulle sluta 14. Men icke, Jenny blev dålig så jag fick jobba kvar i stället för henne tills kl 19.00. Sen ringde de från Nöjes o fråga om jag kunde jobba 19.30 - 02.30. Och ja visst, varför inte? Men fy vad jag var frösen o hade ont i fötterna under kvällen. Satt i 5 h och gjorde iofs. ingenting eftersom det var en student sittning. Tur jag hade Elena som undehöll mig, hon hade nog lika tråkigt själv, men ingen av oss kunde ju gå hem heller :P
Vid 01.30 skakade jag av hunger. Mellangärdet värkte så jag kunde knappt stå upp. Kom på att jag inte ätit på ca 12 h då, smart av mig.
Att sätta sig på cykeln o cykla hem, och även längre.. ända till Annicka o Peter eftersom vi passat rocco i natt, i 3 graders värme 02.45 på natten var mycket rogivande. Det gick i allafall riktigt fort hem, tog nog inte mer än 15 min från jobbet o hit.. Var som en ispinne när jag kröp ned i sängen bredvid älsklingen o rocco. Men det var otroligt skönt!

Så alltså de från början 2,5h som jag skulle jobba i går utökade sig till 15h i stället :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0