Åh så jobbigt

Var riktigt inställd på att få vara ledig idag då det ändå var skit väder. Men fick ändå åka ned o jobba under lunchen, vilket resulterade i att ajg var kvar tills kl 19.00. Gjorde inget iofs. eftersom jag hade rätt kul med Jenny, men segt ändå när man är inställd på att sluta 14.00. Nej, jag ska inte gnälla, kändes dock lite drygt eftersom ajg känner att jag tyvärrr börjar bli sjuk. Halsont o feber är nog på G. jag vill verkligen inte! Har inte tid att vara sjuk just nu, det ahr ajg väll iofs. aldrig. Men har ju mig själv att skylla..

Var extra jobbigt allt i morse då älsklingen tagit min bil, o inte lämnad nycklarna till hans. Så när jag skulle bort till Annicka för att gå ut o gå, fick jag vackert gå även dit i regnet. Det var inte riktigt så uppskattat som en torr bil kunde varit. Men hade ju tur att det slutade regna när jag var halvvägs + att jag fick skjuts till jobbet sne så jag slapp gå eller åka buss :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0