Ärenden

Skjutsade iväg Annicka, Bittan o Pia i morse till Arlanda Bussen. Pirrade tom i mig som inte ens ska åka, nervös för Annickas skull att hon typ glömt nått eller så :P Var/är riktigt avis.

Åkte hem o bytte om för att gå en lång promenix med Sarisen. Skönt som bara den. Nu väntar jag på att håret ska torka lite till och att frullen ska skjunka. Sen blir det in till stan för att uträtta en del ärenden. Typ Banken, jobben o lite så.

Måste även roa mig med att bränna ut alla miljarder bilder från datorn också. redan gjort det en gång men ingen aning om vart skivorna är :( Måste verkligen formatera den igen nu så den är användbar, förnärvarande står den mest o är ivägen.
Hoppas det blir bra denna gången, annars blir jag galeeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0