Blir så frustrerad..

Ja inte många av de senaste inläggen som varit direkt possitiva, tyvärr. Men känner inte att jag orkar vara possitiv när jag är sjuk. Men idag känns det faktids lite bättre, vilket är underbart. Inte haft en lika jobbig natt som resterande, men nästintill. Jag vill verkligen bara slänga på mig promenad skorna och gå ut i solen o gå. Men det känns inte som en vidare värst smart idé. Nu måste jag bli frisk. Fick ju åka iväg o jobba i går vilket inte var så himland bra, men ett ont måste när ingen annan kan. Åkte dock hem vid 00.30 typ, då kände jag att ajg inte orkade mer. Riktigt skönt att komma hem till sängen o få koppla av igen..

Idag har ajg o älsklingen bestämt oss för en "ligga i soffan o bara slappa-dag", vilket5 ska bli otroligt skönt. Ska åka bort till Annicka snart o låna en film som va typ 3h lång så vi har nått att roa oss med. En påse godis ska inte bli helt fel heller.. är man sjuk så är man.

Måste ringa min chef o säga att ajg inte kan komma varken mån eller tis, vill verkligen bli 100% frisk nu innan jag anstränger mig nått vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0