Det sletna gänget

Ja i går var vi verkligen ett riktigt slitet gäng som jobbade. Alla på jobbet från vakter till bartender, garderob, barbacks o allt var totalt slute efter fredagens bravader. Det märktes verkligen då alla hade riktigt kort stubin och ingen var riktigt på humör som annars. Kändes skönt att det inte bara var jag som kände mig som en zombie :P

Annars gick kvällen bra, fick veta att jag jobbar på "Ett billigt låg budget ställe" Haha, så jävla korkad brud. Hennes flra tusen kronors väsk fick absolut inte stå på golvet. Eat my shit tänkte jag och slängde den bakåt. Herregud, pinsamt hur störd man får bli. Jag orkade inte vara tyst utan högg tillbaka, hon sa inget utan gick. Pfft, smart tjej.
Okej, gästen ska alltid ha rätt, men inte i går och absolut inte när man är så osmart!

Hujedamej att det inte var lika myket folk igår, även om det var massa massa folk. Kändes underbart när vi klockan 03.00 kunde stämpla ut och åka hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0