En förgylld Tisdag

Gick till banken med sara i morse, tog med internetdosan för jag skulle få den utbytt. Men inget leg, så nej för johannas del. Fick lalla hem med en trasig dosa. Men vad gjorde det, det var promenaden jag var ute efter mest. Slängde oss snabbt in på Ticket för att kolla lite resor till Gc i vår, men inte en billig resa fanns det enligt hon som jobba där. Pfft sa jag och kollade när jag kom hem, hittade direkt för typ 2500:- billigare än hon sa.. Dumma tant!

Var sen ned till CCC med Sara o josse, skulle på nån föreläsning om att jobba i England. Dock kom vi 5 min försent så josse våga inte gå in o då sket vi i dte, hon som skulle på den :P
Istället blev det banken igen, och lite annat dolande..

Har varit hos mormor o käkat pannkakor, nej absolut inte min favvo mat. men det gick väll ned dte också.
Lekit lite med kusin på hennes jobb, mycket nice att ha kusin som jobbar i Video affär. Vet inte hur mkt filmer vi varit o lånat av henne. Lämnade tillbaka Beck idga och lånade en annan.. Bara för dte insåg ajg att det är massa på tv idga trots allt..

Nu är det nemas batterier i min stackars mob, den dog.. Buhu. Måste ladda.. så hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0