Födelsedags Firande

I går var ajg iväg o jobbade mellan 09.30 - 14.00. Mycket kall dag då jag jobbade ute i blöta skor till råga på allt. tappade byttan vi har glass-slevarna i rakt över mina fötter. Smart av mig. Var lagomt nöjd dnär kl slog 14.00 och jag fick gå hem.

Gick o köpte ett kort till Annicka eftersom vi skulle dit på lite middag. Hon fyllde ju år i går, Grattis! Mötte mamma o var med henne en snabb sväng in på banken, som blev en lång sväng eftersom bankens jäklans automater aldrig funkar när vi ska sätta in pengar.
Åkte hem o snabb duscha o iväg till Annicka. Hade tänkt offra mig att laga mat dagen till ära, men slutade snällt med att jag o älsklingen löste korsord o hon gjorde maten själv. Gott blev det iaf.
Självklart fick hon present också. Fotvård var vad vårat kort innehöll. Tror jag verkligen hon blev glad över. Hur gött låter inte det liksom? :P Hon mkt tjat om det också.
Var ut till dreas kusiner på kvällen, mysigt o se hur de bodde. Lekte med deras übersöta hund Salsa.

Blev ett trevligt "födelsedags firande" för svärmor, trots att älsklingen var tvungen på fotboll :(

image193

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0