Grekland den 25/9 ?

Satt här hemma o bara kolla på resor för skojs skull förut när jag kom hem. Vad hittar jag inte då? Jo en resa till Grekland.. närmare bestämt Zakynthos dit jag och älsklingen var förra året. Mycket billig resa eftersom man får veta hotellet redan nu. Resan avgick den 25/9 o åter 2/10, vilket är exakt samma datum som ajg o älsklingen åkte iväg dit ned förra året.

Jag är så himla sugen på att komma iväg utomland så jag ringde snabbt upp två av mina kära kusiner som har pratat på att de vill åka utmlands nu i höst, men vi har inte hittta nått som passat, och så kommer detta? Jag vill verkligen åka. Blir inte mindre frestad av alla andra som bokar o åker nu när det börjar bli höst o tråkigt..

Okej kanske inte världens roligaste att åka till samma ställe, men det gör mig inte så himlans mycket faktids.. var ett ganska mysigt ställe o party livet var helt ok, även om vi hade ne lugn semester förra året.

Men vi får se, det är mycket som ska passa in. deras dumma pass, jag måste få ledigt från jobbet o massa annat. Förmodligen slutar det med at vi inte åker, tårkigt nog. Me det gör ju att jag har dessto mer pengar till London resan ivår.. så jag hänger inte läpp för det!

image199

Hoppas kan man alltid göra.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0