Heldag med Kusiner o kusinbarn

Vandrat runt på stan idag med 2 av kusinerna, Ingela o Ida, o mitt enda kära kusinbarn Emelie. Måste ju shoppa upp lönen när den ändå kommit in. Haha, nej inte riktigt. Men varit en riktigt trevlig dag med shopping, lunchande och lite så. Blev lite vinter inhandling, så som 2 mössor, en halsduk o vantar. En klänning slank med även den, fats måste byta i morogn då det var hål i den när jag kom hem.. Typiskt!
Hann även in på Länsstyrelsen och dola åt mamma en sväng.

Åkte på eftermiddagen med Ida till Ingela o Daniel för en fika och självklart bus med Emelie. Åh, hon är så underbart söt, go o riktigt snäll.
Tvinga sedan med Ida o sola, känner mig inte allt för brun numera. Oh shit vad det var varmt, men riktigt gött. Längtar tills måndag så kan kan sola igen. Men det är inte bra.. jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0