Jobb.. eller det heter så iaf.

Nyss varit ute o gått med Sata, efter halva promenaden vaknade jag äntligen till liv! Vad skulle jag ut i kylan o göra 8.45 när jag inte var hemma o kom i säng förens vid 02.30 inatt? Aja, det var skönt iaf.

Gårdags kvällen på jobbet var överförväntan kul. Stephanie jobba för en gångs skull och då har man väll aldirg tråkigt? Käka äckliga pannkakor, Stephanie fick sina med senap, så söta var Kristin och Sofia.
Var in o tog oss en sväng om på stängerna inne på Erotikmässan, vi ägde alla. Eller kanske inte riktigt, menv i såg en hel del kul där inne (folk alltså!) Som var mer eller mindre nöjda och belåtna.. HAHA!
Annars bestod kvällen mest i att komma på vem av oss som var mest konstig, Kristin vann självklart! En riktigt roligt kväll med andra ord. fråga el Vaktos, de tröttna rätt fort på oss ;)

Jag fick en lite utskällning för att jag inte skötte mitt jobb av en gäst, det var kul. Skratta så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Oh, grinigare göbbe får en leta efter. "Hallå du, kom hit och gör ditt jobb istället för att stå där o tjattra!" Till saken hör att kristin står rakt framför göbben och ber mig hjälpa han :P Aja han fick ta ut sina aggressioner på mig i stället för frugan. kan ajg hjälpa att han inte fick sig en Peep Show eller Table Dance där inne? Men det är klart, vill fok skälla.. så får folk skälla. Gästen har alltid rätt, nästan, dock ej när jag jobbar!

Sen fick ajg vet aatt jag ahde kunder. Smart av Sofia o säga "Johanna, du har 2 kunder.."
Öhhh!? nej, det heter gäster på vårat ställe. Och "kunder" lät hur bra som helst när vi ändå hade Erotikmässa också. Bright brud sofia :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0